Πεδίο Μάχης: "Βαλτωμένη Φαιά Ουσία" (βόρεια του λαιμού)

Αφού έχω διανύσει ένα αξιοπρόσεκτο χρονικό διάστημα μέσα στο συνεχές του πονοκεφάλου, πρέπει κάποια στιγμή να βρω το θάρρος και τη δύναμη να ψάξω τις αιτίες του. Αν και προτιμώ να απασχολώ τις ελάχιστες, πλέον, ενεργές περιοχές του εγκεφάλου μου, με πιο κοσμογονικά θέματα, έχει πλέον φτάσει το πλήρωμα του χρόνου, να ανακαλύψω τι είναι αυτό που προβληματίζει την ουσία πίσω από τα μάτια μου και ανάμεσα στα αυτιά μου. Αλλά όχι! Δεν θα πέσω θύμα εκβιασμού! Δεν θα επιτρέψω σε αυτόν τον πονοκέφαλο να κυριαρχήσει επί των σκέψεων μου. Θα συνεχίσω να τον πολεμάω με διάφορα ισχυρά όπλα, που η ωριμότητα των 654351687 χρόνων ζωής μου, με έχει εξοπλίσει. Θα εξαπολύσω έναν ψυχολογικό, άνευ προηγουμένων, πόλεμο εναντίον του. Πρώτον: θα τοποθετήσω σε στρατηγικά σημεία παυσίπονα. Ορατά συνεχώς, θα βρίσκονται panadol, depon κ.τ.λ. ώστε να γνωρίζει ότι έχω μεθόδους αντιμετώπισης, που μπορούν να με στηρίξουν για βδομάδες ακόμα. Δεύτερον: θα εντριφύσω σε πονοκεφαλιάστικες δραστηριότητες. Δυνατή μουσική, έντονη σκέψη, σκακιστικά προβλήματα, ενασχόληση με λεπτομέρειες μικρότερες του 1 cm, συζητήσεις με τους γονείς μου, χρήση ηλεκτρικής σκούπας, μαγειρικές συνταγές που απαιτούν τουλάχιστον 23 υλικά, θα γεμίσουν τον ελεύθερο χρόνο μου. Έτσι θα του δείξω ότι όχι μονό δεν τον φοβάμαι, αλλά για την ακρίβεια τον περιπαίζω και τον υποτιμάω.
Είθε ο δυνατότερος να νικήσει! Και συνιστώ στον οποιοδήποτε να στοιχηματίσει σε μένα, γιατί στην τελική, τον ξέρω καλά τον κ.Εγκέφαλο, και γνωρίζω καλύτερα από όλους, τις περιορισμένες του, δυνατότητες και την ηττοπάθεια που τον διακατέχει.

No comments: