Μουσικές προτροπές

Η φαιά ουσία είναι υπερεκτιμημένη. Όπως και πολλά άλλα πράγματα, βεβαίως. Αλλά επειδή την έχω καταναλώσει όλη, για σήμερα, αποφασίζω να αφήσω το ipod μου να διαλέξει την επικείμενη διάθεση μου. Πατάω next, και προσμένω την επιλογή του. «I put all my heads on high. Waiting for a conversation. Are you gonna tow that line? And, are you healing, are you healing, are you feeling? HANG THEM ALL». Ωραία, ναι. Δεν με βοηθάνε ιδιαίτερα οι tapes ‘n tapes. Όμως κοιτώντας τον κόσμο γύρω μου, η προτροπή τους, δεν μου φαίνεται και τόσο άστοχη. Αλλά όχι.... θα επιδοθώ σε πιο ειρηνικές σκέψεις. Next, λοιπόν, ελπίζοντας σε κάτι λιγότερο απαιτητικό. «When there’s nothing left to burn, you have to set yourself on fire». Μάλιστα... όχι αυτό που περίμενα. Όχι... Νext, ξανά. «I'll move to Paris, shoot some heroin, and fuck with the stars». Μμμ κάπως καλύτερα, δεν λέω.. Βέβαια, και από μόνοι τους (Mgmt), προσδιορίζουν τι τέλος θα έχει αυτό: «We'll choke on our vomit and that will be the end». Δεν θα συνεχίσω.. ή τουλάχιστον δεν θα αφηγηθώ την συνέχεια. Προβλέπεται να διαρκέσει κάμποση ώρα. Αλλά κρατείστε μια συμβουλή. Διαλέξτε τραγούδια ανάλογα με την διάθεση σας και όχι διάθεση ανάλογα με τα τραγούδια. (φυσικά το ξέρατε και από μόνοι σας... )

No comments: