Μπορείτε να καλέσετε μόνο αριθμούς ανάγκης

Χτες το βράδυ, είχα καταπιαστεί με την επίλυση κάποιων προγραμματιστικών προβλημάτων, βράζοντας στο ζουμί μου (σε σιγανή φωτιά, φούρνο προθερμασμένο για 98 χρόνια στους 103,27 βαθμούς). Μετά από 4 ώρες, αφού πλέον, μπορούσα άνετα να αποτελέσω το κυρίως πιάτο, ενός πολυτελούς γεύματος, κάποιου αριστοκράτη κανίβαλου, αποφάσισα να πάρω μια φίλη για να χαλαρώσω λίγο. Τότε φυσικά, το τηλέφωνο μου με ενημέρωσε ότι η επικοινωνία μου έχει διακοπεί. Ναι μου είχαν κόψει το τηλέφωνο. Αποφάσισα επομένως, (ίσως βεβιασμένα, πρέπει να παραδεχτώ) να στραφώ στους φίλους που βρίσκονταν on-line για λίγη υποστήριξη. Αντί όμως για υποστήριξη έλαβα τις εξής αντιδράσεις: «θα μπορούσε να είναι χειρότερα» και «τότε γιατί έχει internet;». Δεν θα μπω σε εξαντλητικές λεπτομέρειες, για το πως μετατράπηκα, από τη μια στιγμή στην άλλη, σε παραψημένο αγγούρι, που ούτε νηστικός για 5 μέρες, αγγουροφάγος, δεν θα έτρωγε. Έχω διατηρήσει αυτά τα νεύρα, αμείωτα μέχρι και σήμερα, ανακαλύπτοντας ότι πληρώνω 100 ευρώ το δίμηνο, για να έχω τηλέφωνο, το οποίο μπορεί να είναι κομμένο για πάνω από 4 μέρες χωρίς να το αντιληφθώ!

No comments: