Όλα είναι καλά!

Θυμάστε τους σωλήνες;

"τι σκατά θα τους κάνουμε τους σωλήνες;
τι στο διάολο θα τους κάνουμε τους σωλήνες;
τη θάλασσα θα κουβαλήσουμε με τους σωλήνες;
Φτου, ρε πούστη μου λέω"

Μόλις ανακάλυψα ότι υπήρξε και δεύτερο μέρος

Μπορεί να είναι και εκείνα τα φάρμακα που έπαιρνα τότε.
Μπορεί να είναι και η κυρία Τζένη που έβλεπα μια φορά την εβδομάδα εκείνη την εποχή και σίγουρα με βοήθησαν και οι φίλοι μου.
"Χαλάρωσε ρε μάγκα μην είσαι συνέχεια στην τσίτα" μου λέγανε, "Κάνα γάρο καμιά γκομενίτσα" Τελικά είχανε δίκιο, τα περισσότερα πράγματα είναι στο μυαλό μας, εξ' άλλου έχει περάσει και καιρός από τότε. Τα πράγματα έχουν αλλάξει, οι εποχές έχουν αλλάξει, δεν ζούμε και σε καμιά ζούγκλα... ξέρω και 'γώ;
Ναι θα το πω τελικά: και οι σωλήνες... ναι, και οι σωλήνες χρειάζονται !!!
Τι να κάνουμε δεν ζούμε και σε καμία σπηλιά ρε παιδιά.
Πολιτισμός είναι αυτός!!
Θα πιείς λίγο νεράκι, θα πλύνεις τα ρούχα σου... κούλ, κούλ.
Εντάξει έχω χαλαρώσει γενικά, και να δοξάσω και το θεό ξαναβρήκα δουλίτσα. Λωρίδα παραγωγής βέβαια... λωρίδα παραγωγής, τι να κάνουμε;
Λωρίδα παραγωγής εσταυρωμένων. Έχω ένα πριτσιναδόρο και κάθε μέρα 7-8 ώρες... σταυρώνω περισσότερους από όσους είχε σταυρώσει ολόκληρη η Ρωμαική Αυτοκρατορία... μιλάμε για εκατομμύρια εσταυρωμένους.
Τον σταυρό τους μέσα!!!!!!!!!!!!!!!!


No comments: